Wisła skutecznie walczy z reklamami

W Wiśle znikają zasłaniające górskie widoki szpecące bilbordy. To efekt uchwały krajobrazowej. Właściciele większości reklam mieli czas do 12 czerwca, by zrobić z nimi porządek.

Idea akcji #odsłaniaMY to pomysł Wiślańskiej Organizacji Turystycznej na upowszechnianie informacji o zapisach uchwały, o zbliżającym się terminie i konieczności zrzucenia reklam – wyjaśnia Tadeusz Papierzyński – wiceprezes Wiślańskiej Organizacji Turystycznej, a zarazem kierownik Referatu Promocji, Turystyki, Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Wiśle.

Narodził się pomysł, aby tych, którzy zrobią to jako pierwsi, nagrodzić bonusem w postaci banerów reklamowych na stronie miasta w okresie wakacyjnym. Pierwszych 10 obiektów, które ściągnęły reklamy i przysłały do WOT-u zdjęcia ze stanem przed i po otrzyma taki baner na stronie internetowej miasta. WOT na swoich mediach społecznościowych nadal wrzuca zdjęcia przemian, mimo że 10 obiektów szybko wypełniło limit. Wciąż chcemy pokazywać jak zmieniła się przestrzeń wokół nas, którą wcześniej oszpecały banery czy inne duże reklamy – tłumaczy wiceprezes WOT.

Relacje WOT-u wzbudzają zachwyt mieszkańców i przyjezdnych, entuzjazmu nie kryją też chętnie przystępujący do programu kolejni przedsiębiorcy.